The Interview

Well, paid good money to send Dale & Thomas to the Shock Stock event so they could get someone famous on the podcast. So did they get David Howard Thornton from The movie Terrifier. Yea you know they did not.   Oh, maybe they got Kelli Maroney!     from such movies as Night of... Continue Reading →

Making Money

Well, Thomas is on the let us make money kick!!! I wonder how he proposes to do that? He did mention Farming hmmm Don't know how that is going to work. Too long hours! Then there was trucking driving!   Well, he did that but didn't like leaving home! Last but not lease a Casanova... Continue Reading →

Pet Or Family

WELL, I don't think Thomas cares about this, but I get pissed when I hear these things said!!!!! Is It That they name this chicken Margaret? Hmmm Na, don't care. Well then maybe because they called it Margaret, then cook it. Naaa! We'll still eat it... What's left you say???  Hmmmm Well just maybe it... Continue Reading →

Wish/Dream/ Reality

First of the month is coming up. Oh yeah, April fools day!!!! And yes our podcast is still airing. No fooling. What's it going to be about You ask? well, I am getting tired of Thomas talking about how bad his job is, so I thought I would help him with that. The Wish Maybe... Continue Reading →

Slave_Servant_Worker

Well, Thomas is still on this Genre. Is it about Slaves!!! About the Roman Empire! Don't think so, he knows nothing about either! How about Servants!! Probably not!! He doesn't listen very well.   The only thing left is the workers!!!! And we all know what Thomas thinks about working.... So with any luck, I... Continue Reading →

The Devil You Say

Well, here are some of the hints that Thomas gave me this time. It is not for the faint of heart!!! I am a little nervous about what the podcast is going to be about myself! 1 Has to do with Penis..... WHAT!!!!! 2 There are camels involved... Hmmmmm And now for #3, there are... Continue Reading →

Not Going

So, what do you think Dale & Thomas are up to now. I'm sure we will find out because they like to talk about it. Well, all I can do is give you hints. Has to do with horses? How about Weddings? Maybe a funeral? hmm. What the Hell do all these things have in... Continue Reading →

Christmas??Problems!

  Well Dale was in a car accident! Had to get a new vehicle. Let me see, oh yea, Thomas got the boot so had to move. Got mad & bought a new home. So all this expense just before Christmas!!! Well folks I wonder what the podcast Just Saying With The DTS on the... Continue Reading →

Powered by WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: